استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد زلزله، دوزین مینودشت در استان گلستان را لرزاند + جزئیات (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمایت دانشجویان تهران از خیزش ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا قتل دختر اصفهانی مبتلا به اوتیسم به دست مادرش مشهد، سومین قطب پیوند کبد در کشور است آرامگاه فردوسی برای ۱۰ شب میزبان بزرگداشت حکیم‌توس است دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
سرخط خبرها

تبعه چینی متهم پرونده انتشار تصاویر دختران ایرانی به زندان رفت

  • کد خبر: ۶۹۸۹۴
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۴
تبعه چینی متهم پرونده انتشار تصاویر دختران ایرانی به زندان رفت
وکیل متهم تبعه چینی گفت: به متهمان پرونده تبعه چینی تفهیم اتهام شده و پرونده در شعبه بازپرسی دادسرا در مرحله تحقیقات ابتدایی است.
 

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی عزیززاده وکیل متهم تبعه چینی، در پاسخ به این سوال که پرونده تبعه چینی که چندی پیش بازداشت شده بود در چه مرحله‌ای قرار دارد اظهار کرد: هنوز کیفرخواست برای این پرونده تشکیل نشده و در شعبه بازپرسی در دادسرا در مرحله تحقیقات ابتدایی است.

 

وی ادامه داد: به متهمان تفهیم اتهام شده و در حال حاضر آن‌ها به دلیل نداشتن وثیقه در زندان هستند.

 

وکیل این پرونده در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه جلسات دادگاه متهم چه زمانی برگزار می‌شود گفت: رسیدگی طبق روال پیش می‌رود و پرونده در وقت نظارت بررسی خواهد شد و تاریخ جلسات پس از ابلاغ اطلاع رسانی خواهد شد.

 

عزیز زاده تصریح کرد: در حال حاضر راجع به اظهارات موکلانم نمی‌توان حرفی زد و سایر جزئیات در زمان مناسب بیان می‌شود.

 

شایان ذکر است چندی پیش یک تبعه چینی تصاویری را از دختران ایرانی در فضای مجازی منتشر کرده بود که در عوارضی کاشان دستگیر شده بود و هم اکنون به دلیل اتهاماتی در زندان است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان


گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->